Uldis ([info]uldy) rakstīja,
@ 2009-04-01 14:59:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
ITišņiki, bļ!n!
Un pēc 1. aprīļa visa Rīga IT cilvēkus lamās no panckām ārā.
 Tikai tāpēc, ka daži loši nejēdz projektu ieviest...


(Ierakstīt jaunu komentāru)

koments:
(Anonīms)
2009-04-01 15:07 (saite)
Tas jau sen bija rakstīts, ka tur aparāti un softs tika atsevišķi taisīti, tādēļ tur ir kasjaki.
Fcuk, vai tiešām visi bembisti ir tādi loši?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)

Re: koments:
[info]uldy
2009-04-01 16:59 (saite)
nu bet ja ir kaskaji, tad neievies dzīvajā, kamēr tie nav novērsti! un tā nu ir IT projekta vadītāja atbildība.

un par tādu naudu, tur softam un dzelžiem vajadzēja būt ideāliem!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: koments:
[info]unpy
2009-04-01 17:04 (saite)
Tieši tā. Tā ir projekta vadītāja atbildība. Tiesa gan, ka, kā māca projektu vadības teorija, 70% projektu neizdodas:)))

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: koments:
[info]tiesibsargs
2009-04-01 17:43 (saite)
zini, ja 70% no maniem projektiem neizdotos, es ātri vien zaudētu savu darbu...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: koments:
(Anonīms)
2009-04-02 11:48 (saite)
Neīstajā darbā strādā, ej uz Rīgas Satiksmi :D:D:D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

Re: koments:
[info]hessin
2009-04-02 14:29 (saite)
nevis neizdodas, bet netiek ieviesti laikā,

ko it kā var uzskatīt par neizdošanos, bet, manuprāt, neizdošanās ir, ja netiek ieviesti vispār.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: koments:
[info]uldy
2009-04-02 19:46 (saite)
neizdošanās ir projekta ieviešana dzīvajā, kad tas nav gatavs. Ja nav gatavs - tad nedod to nevienam lietot.
tagad džeki sūdu ir nodevuši un droši vien tāpēc arī ir tā mega uzturēšanas nauda - visādu sīkumu labošanai.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: koments:
[info]hessin
2009-04-02 20:08 (saite)
nu nestrādāja jau tikai dzeltenās kartes, ar pārējiem viss bija ok, oficiāli ziņo, ka tas ir bijis tāpēc, ka testa uzstādījumi nav automātiski nomainījušies uz "ņemt naudu no dzeltenajām", turklāt _saprātīgie_ aculiecinieki stāsta, ka pieturās bija informācija, ka dzeltenās kartiņas nestrādā, tāpēc dzelteno karšu īpašnieki (kuri pēc pārdoto karšu datiem nebija daudz) varēja braukt bez maksas. Nesaprātīgie pirka jaunu biļeti pie vadītāja un pēc tam lamājās internetā komentāros.
Ja viņi būtu bijuši ar 1. martu, kā tas bija sākotnēji plānots, palaiduši projektu tautās, tad iespējams būtu bijis total fail, tāpēc pārcēla, kā tas notiek ar 70% projektu uz vēlāku laiku, un es domāju, ka tuvākajās dienās tas viss normalizēsies, ja nē - tad varēs teikt, ka ir neizdevies, lai gan 1. aprīlī tas bija neizdevies tikai dzeltenajiem karšu īpašniekiem, bet kopumā -- tas strādāja.

Šīs gan ir domstarpības par terminiem, bet es projektus, kuriem sākumā mazliet misējās vai tiek atcelti uz vēlāku laiku saucu par slikti novadītiem, lai gan ticu, ka banku sektora sistēmas ir cita līga-- ja tautās izlaista sistēma nestrādā, skarot ievērojamu daļu iesaistīto, tad ir total failure.

Lūk, ja pēc 2 mēnešiem RS paziņos, ka sistēma īsti nestrādā un viņi liks visus atpakaļ dzeltenos kompostierus un pieņems darbā konduktorus, tad gan šis projekts būtu fail. :)

lai gan piekrītu, ka vietējie mani ir pievīluši - nevarēju iedomāties, ka var tā čakarēties, redzot, kā šādas kartes strādā citās pilsētās [ārpus LV]

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?